|
Ida Hiršíenfelder, photo by Sasa Spačal Javni pogovor: Ustvarjati feministični arhiv pomeni skrajno soočenje z realnim Rdeče zore v sodelovanju z Bring In Take Out Living Archive predstavljajoJavni pogovorUstvarjati feministični arhiv pomeni skrajno soočenje z realnimModerira: kolektiv Red Min(e)d Sodelujejo: Biljana Kašić (HR), Karen Mirza (VB), Ida Hiršenfelder (SLO) ter umetnice/ki in kuratorke ljubljanskega Living Archivea. Javna diskusija, naslovljena po citatu Biljane Kašić, bo načela nekaj ključnih vprašanj, ki zadevajo nenehni proces arhiviranja v sodobni umetnost. Lotili se ga bomo na več ravneh: na ravni politike/etike in novih epistemoloških oziroma metodoloških modelov, ki slonijo na digitalnih in drugih eksperimentalnih medijskih praksah; z vidika feminističnih strategij za oblikovanje živega arhiva kot žive vednosti; na ravni povezav med umetniškimi, aktivističnimi in teoretskimi intervencijami v ustaljene procese produkcije znanja; in z vidika možnosti za širjenje in (ponovno) oživitev javnega prostora na interaktiven, participatoren in emancipacijski način. Govorili bomo tudi o težavah, s katerimi se soočajo tisti, ki so vključeni v nove oblike produkcije znanja in javnih intervencij: prekerno in nevidno delo, neznosni delovni pogoji (pomanjkanje delovne opreme, prostora, časa, plačila), vrednost umetniškega dela in vrednost dela na splošno. V angleščini. Prost vstop. Biljana Kašić (HR) je teoretičarka in feministična aktivistka. Deluje na področju “teoretičnega aktivizma,” zaključila je študij političnih ved in spada med ustanoviteljice in koordinatorke Inštituta za ženske študije v Zagrebu. Trenutno poučuje na Fakulteti za sociologijo na Univerzi v Zadru. Karen Mirza (VB) se ukvarja s filmom, večmedijskimi instalacijami, fotografijo, performansom, založništvom in kuratorstvom. Pri večini projektov sodeluje z umetnikom Bradom Butlerjem; pred kratkim sta se predstavila na ZKM Karlsruhe s The Common Stage in na Arnolfiniju v Bristolu z Museum of non Participation. Trenutno z britanskim piscem znanstvene fantastike Chino Mievilleom ustvarjata film o političnih bojih, ki temelji na še nedokončanem revolucionarnem procesu v Egiptu. Leta 2004 sta ustanovila umetniško organizacijo no.w.here, ki filmsko produkcijo združuje s kritičnim diskurzom o sodobnem ustvarjanju podob. Organizacija podpira produkcijo umetniških del, organizira in vodi delavnice in kritične diskusije ter kurira performanse, filmske projekcije, glasbene abonmaje, publikacije, dogodke in razstave. Karen je dodiplomska študentka na oddelku za raziskovalno arhitekturo na fakulteti Goldsmiths. Ida Hiršenfelder (SLO) je kritičarka za sodobno umetnost in asistentka za video programe Postaja DIVA (Digitalni video arhiv) pri SCCA, Zavodu za sodobno umetnost – Ljubljana. Pri LJUDMILA – Ljubljana Digital Media Lab je svetovalka za umetniške projekte, redno pa sodeluje tudi z Zavodom za sodobno umetnost Aksioma. Recenzije o sodobni umetniški praksi in medijski umetnosti objavlja v časopisu Dnevnik in na Radiu Študent, kjer je sourednica mesečne feministične oddaje Sektor Ž. Piše tudi besedila za razstavne kataloge in strokovne revije. |
9. MAREC 18:00 Galerija Kapelica, Kersnikova 4
Javni pogovor: Ustvarjati feministični arhiv pomeni skrajno soočenje z realnim
|
|